ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΑΔΜΘ

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΑΔΜΘ

By : -

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΑΔΜΘ
                                        

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΕΜΑΙL 

 Θεσσαλονίκη,    16/10/2017

 Αριθμ. πρωτ. : οικ.68556

 

Ταχ. Δ/νση       Ταχ. Κώδικας

Τηλέφωνο

Φαξ

email                  

 

:

:

:

::

 

Τ. Οικονομίδη 1 & Καθ. Ρωσσίδη 11

546 55  Θεσσαλονίκη

2313 309155, 101, 102

2310 422590

atese@damt.gov.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

ΘΕΜΑ: «Σύσταση ομάδας εργασίας για τη διαχείριση έργων και προγραμμάτων που υλοποιεί η Α.Δ.Μ.Θ. με πόρους που καλύπτονται από χρηματοδότηση εκτός τακτικού προϋπολογισμού»

 

 

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

 

 

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις:

α) Του άρθρου 6 και 283 παρ. 4 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010), «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

β) Του άρθρου 2 παρ. 2 του Ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107 Α’/30-5-1997), «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις»

γ) Του άρθρου 21 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176 Α/16 12 2015),  «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων»

δ) Του Ν.4369/16 (ΦΕΚ 33 Α/27-02-2016 – Διορθ.Σφαλμ. Στο ΦΕΚ-34 Α/2-3-16), «Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, βαθμολογική διάρθρωση θέσεων, συστήματα αξιολόγησης, προαγωγών και επιλογής προϊσταμένων (διαφάνεια – αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης) και άλλες διατάξεις»

ε) Του άρθρου 2 παρ. 9 του Ν. 3861/10 (ΦΕΚ 112 Α/13-7-2010), «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις».

στ) Των άρθρων 28 και 28Α του Ν.4325/15 (ΦΕΚ 47 Α/11-05-2015), «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις»

ζ) Του Π.Δ. 142/2010 (ΦΕΚ 235 Α/27-12-2010), «Οργανισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης».

  1. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 14138/15-05-2017 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών (ΦΕΚ 250/τ. Υ.Ο.Δ.Δ./26-05-2017 – ΑΔΑ: ΩΩ09465ΧΘ7-ΗΜΞ) για το διορισμό Συντονιστή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.
  2. Την ανάγκη για την αποτελεσματικότερη διαχείριση και εκτέλεση των έργων και προγραμμάτων που υλοποιεί η Α.Δ.Μ.Θ με χρηματοδότηση που καλύπτεται από πόρους εκτός τακτικού προϋπολογισμού, τη μέγιστη αξιοποίηση χρηματοδοτικών ευκαιριών του εθνικού, ευρωπαϊκού και διεθνούς περιβάλλοντος, την ενίσχυση της διαφάνειας σε όλα τα επίπεδα διαχείρισης έργων, καθώς και την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Α.Δ.Μ.Θ.
  3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

 

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

 

 

Α) Συγκροτούμε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης Ομάδα Εργασίας για την οικονομική και διοικητική διαχείριση των έργων και προγραμμάτων που υλοποιεί η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης και καλύπτονται από πόρους εκτός τακτικού προϋπολογισμού.

 

Β) Έργο της Ομάδας Εργασίας είναι:

  1. Η καταγραφή των ήδη εκτελούμενων έργων και προγραμμάτων από την Α.Δ.Μ.Θ και η συγκέντρωση στοιχείων για την παρακολούθηση της προόδου υλοποίησής τους και της ανασκόπησης της πορείας τους.
  2. Η αναγνώριση και η καταγραφή των αναγκών που προκύπτουν για υλοποίηση έργων.
  3. Η παρακολούθηση δημοσίευσης προσκλήσεων υποβολής προτάσεων, η καταγραφή των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και η κατάλληλη ενημέρωση των αρμοδίων οργανικών μονάδων σε σχέση με τις υπάρχουσες ή υπό εξέλιξη δυνατότητες συγχρηματοδότησης των έργων.
  4. Η επιλογή των προς ωρίμανση και προς υλοποίηση έργων.
  5. Ο σχεδιασμός και η εκτέλεση των απαραίτητων ενεργειών για την ωρίμανση των έργων με στόχο την ένταξη του εκάστοτε έργου σε συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα, εξασφαλίζοντας μεγάλο μέρος ή το σύνολο της χρηματοδότησης για την υλοποίηση του.
  6. Η υποβολή προτάσεων για χρηματοδότηση.
  7. Η διαχείριση των σημαντικών εξωτερικών εγγράφων και εντύπων του έργου, καθώς και η δημιουργία και τήρηση φακέλου του έργου.
  8. Η διασφάλιση της τήρησης των χρονικών περιορισμών, των τεχνικών δεδομένων και των οικονομικών υποχρεώσεων που προκύπτουν από τις απαιτήσεις που θέτει το πλαίσιο χρηματοδότησης.
  9. Η διαχείριση της αλληλογραφίας, της επικοινωνίας με τους εμπλεκόμενους φορείς υλοποίησης του έργου, καθώς και η επικοινωνία με τους ενδιάμεσους φορείς διαχείρισης στο πλαίσιο των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων.

 

Γ) Η υλοποίηση των έργων και προγραμμάτων, καθώς και όλες οι απαραίτητες ενέργειες ανάθεσης σε εξωτερικούς φορείς, γίνεται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες τις Α.Δ.Μ.Θ, σύμφωνα με το Π.Δ. 142/2010, «Οργανισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης» και σύμφωνα με το ισχύον κατά περίπτωση θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο.

 

Δ) Μέλη της Ομάδας Εργασίας ορίζονται οι κάτωθι:

  1. Ελένη Αβραμίδου, υπάλληλος της Δ/νσης Οικονομικού, ως Επικεφαλής.
  2. Αφροδίτη Κοντοπούλου, υπάλληλος της Δ/νσης Οικονομικού, ως μέλος.
  3. Ιωάννης Χατζόπουλος, υπάλληλος της Δ/νσης Διοίκησης, ως μέλος.
  4. Σταύρος Κεχαγιόγλου, υπάλληλος του Δασαρχείου Δράμας, ως μέλος.
  5. Φώτιος Κιουρτσής, υπάλληλος της Δ/νσης Συντονισμού και Επιθεώρησης Δασών, ως μέλος.
  6. Ιωάννης Παπαθεοδώρου, Πρ/νος Τμήματος Εκτέλεσης Δασοτεχνικών Έργων του Δασαρχείου Αλεξανδρούπολης, ως μέλος.
  7. Ιωάννα Βασιλειάδου, υπάλληλος της Δ/νσης Περιβαλλοντικού και Χωρικού Σχεδιασμού Κεντρικής Μακεδονίας, ως μέλος.
  8. Αναστασία Χαντζαρίδου, υπάλληλος της Δ/νσης Περιβαλλοντικού και Χωρικού Σχεδιασμού Κεντρικής Μακεδονίας, ως μέλος.

 

 

Ε) Η επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας έχει την ευθύνη για το συντονισμό, το σχεδιασμό, τον καταμερισμό και την ανάθεση των εργασιών στα μέλη της Ομάδας, καθώς και τον ορισμό συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος για την εκτέλεσή τους.

 

ΣΤ) Από την έκδοση της παρούσας απόφασης δεν υλοποιείται ουδεμία ενέργεια που να αφορά έργο ή πρόγραμμα (π.χ. υπογραφή συμφώνων, υποβολή προτάσεων, μετακινήσεις υπαλλήλων, συμμετοχή σε συνέδρια κ.τ.λ.) εάν δεν φέρει την έγκριση και την υπογραφή της Επικεφαλούς της Ομάδας Εργασίας.

 

Ζ) Η Επικεφαλής και τα μέλη της Ομάδας Εργασίας εκτελούν τα καθήκοντα τους εντός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας και παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους, απαλλασσόμενοι από αυτά για όσο χρόνο κρίνει η Επικεφαλής της Ομάδας. Προς τούτο, οι Προϊστάμενοι των υπαλλήλων που συγκροτούν την παρούσα Ομάδα, οφείλουν να απαλλάσσουν τους υπαλλήλους από τα κύρια καθήκοντά τους, κατόπιν έγγραφης εισήγησης της Επικεφαλούς της Ομάδας και να παρέχουν κάθε είδους διευκόλυνση κριθεί απαραίτητη για την απρόσκοπτη και αποτελεσματική λειτουργία της.

 

Η) Η Δ/νση Πληροφορικής ορίζεται υπεύθυνη για την άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών της Ομάδας Εργασίας σε υλικό και εφαρμογές πληροφορικής και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας των μελών με την αξιοποίηση όλων των απαραίτητων ηλεκτρονικών και τεχνολογικών μέσων.

 

Θ) Εφόσον κριθεί απαραίτητο, η σύνθεση της Ομάδας Εργασίας δύναται να τροποποιηθεί με παρόμοια Απόφαση του Συντονιστή.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Συντονιστής

Αποκεντρωμένης Διοίκησης

Μακεδονίας-Θράκης

 

 

 

 

Δρ. Ιωάννης Σάββας

 

 

 

Κοινοποίηση:

  1. Οριζόμενα μέλη
  2. Γραφείο Συντονιστή
  3. Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας
  4. Γενική Δ/νση Δασών και Αγροτικών Υποθέσεων
  5. Γενική Δ/νση Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής
  6. Δ/νση Οικονομικού
  7. Δ/νση Διοίκησης
  8. Δ/νση Πληροφορικής
  9. Δασαρχείο Δράμας
  10. Δασαρχείο Αλεξανδρούπολης
  11. Δ/νση Συντονισμού και Επιθεώρησης Δασών
  12. ΔΙ.ΠΕ.ΧΩ.Σ. Κ.Μ.